ÇİLEK MARZİPAN SETLERİ

Bana göre pasta ve kurabiye süslerken sahip olmanız gereken 3 şey var: Hayal Gücü, sabır ve malzeme. Ben genellikle internte üzerinden alışveriş yapıyorum ve bu sayede çok cici kişilerle de tanışmış oldum. Bunlardan biri de Ezgi hanım. Ezgi hanım çok yüksek fiyatlara satılan marzipan setlerinin Türkiye’de üretimini ve satışını yapıyor. ÇİLEK MARZİPAN adıyla satılan bu ürünler hem çok kaliteli hem de cidden çok uygun. İlgilenenler ve bilgi almak isteyenler aşağıdaki adreslerden yararlanabilirler.
3 thoughts on “ÇİLEK MARZİPAN SETLERİ

  1. >Sevgili Melek08 MÇilek MArzipan setlerinin satışını ben değil Ezgi Hanım yapıyor. Yazıdaki linklerden ve email adreslerinden kendisi ile iletişime geçebilirsiniz.Sevgiler,Evren :)

Bir Cevap Yazın

